تربیت
Tarbiat.Org

راهبردها در کلام و پیام حضرت آیة الله العظمی خامنه‏ای
مرکز غدیر‏‏‏

ما همان سیاستهایی را که امام بزرگوار به ملت ایران تعلیم داد دنبال می کنیم وعلاج مشکلات خودمان را در دنبال کردن این راه می دانیم‏

تاریخ: 12/3/1378
ما همان سیاستهایی را که امام بزرگوار با الهام از متن اسلام و قرآن، به انقلاب اسلامی و به ملت ایران تعلیم داد و آن خطی را که او ترسیم کرد، دنبال می کنیم و علاج گرفتاریها و مشکلات خودمان را در دنبال کردن این راه می دانیم، درست نقطه مقابل آنچه که دشمنان اسلام قصد دارند آن را در ذهنها جا بیندازند و در فضای ذهنی اعلام کنند.
... ملتهای مسلمانان با انقلاب اسلامی احساس هویت و احساس عزت کردند، احساس کردند که گوهر گرانبهای اسلام که متعلق به آنهاست، می تواند گره گشای آنها باشد. همه جا احساسات اسلامی در اطراف دنیای اسلام برافروخته شد، این، دشمنان را عصبانی می کند، جهانخواران و مستکبران را ناراحت می کند، لذا علیه اسلام تلاش می کنند.
... امروز همه توطئه هایی که علیه نظام اسلامی می شود - این توطئه تبلیغاتی عظیمی که امروز در دنیا علیه جمهوری اسلامی، علیه مسئولان و علیه ملت ایران است - به خاطر انتقام گرفتن از اسلام است. آنچه که آنها را عصبانی می کند، پایبندی ملت ایران به اسلام و به قرآن و احکام آن است. آنها می خواهند ملت ایران را از این راه روشن و از این راهی که آینده آنها را تضمین خواهد کرد، منصرف کنند، چون در این بیست سال، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و پایبندی به اسلام، به آنها خیلی‏ضرر زده است. ولی ملت ایران محکم ایستاده است، این راه را دنبال خواهد کرد و ملتهای عالم در آیینه ملت ایران آرزوهای خودشان را مشاهده می کنند.