تربیت
Tarbiat.Org

آزادی ، آری توطئه،هرگز پژوهشی در کلام و پیام نورانی امام خمینی‏
مرکز غدیر‏‏‏

این ها آزادی منهای اسلام را می خواهند

چند روز پیش اجتماع زیاد داشتند به بهانه و حرف هایشان بر ضد اسلام بود. با این ها همکاری نکنید. مسلمین با این ها همکاری نکنید. خودتان را از این ها دور نگه دارید. از این ها اجتناب کنید. این ها آزادی منهای اسلام را می خواهند این غیر از طریقه شماست، شما اسلام را می خواهید. ما اسلام را می خواهیم که اسلام آزادی به ما بدهد، نه آزادی منهای اسلام. آن ها استقلال منهای قرآن را می خواهند ما قرآن را می خواهیم. ما اگر تمام آزادی ها را به ما بدهند، تمام استقلال ها را به ما بدهند و بخواهند قرآن را از ما بگیرند ما نمی خواهیم. ما بیزار هستیم از آزادی منهای قرآن، ما بیزار هستیم از استقلال منهای اسلام.
ما بیزار هستیم از این که بگویند اسلام منهای روحانیت. اسلام منهای روحانیت خیانت است.
می خواهند اسلام را ببرند، اول روحانیت را می برند، اول می گویند اسلام را می خواهیم، روحانیت رانمی خواهیم، روحانیت استثناء شود، اسلام در کار نیست،اسلام با کوشش روحانیت به این جا رسیده است.
بیدار باشید، توطئه بزرگ در کار است بیدار باشید، خانم ها بیدارباشید، آقایان بیدارباشید، مسائل شخصی خودتان را کنار بگذارید. مسائل جزئی راکنار بگذارید. احتیاجات را کنار بگذارید. امروز وقت این نیست که من محتاج هستم، من چیز ندارم. امروز وقت این است که ما اسلام را تقویت کنیم. همه اقشار بیدار باشند. کارگرها بیدار باشند. دهقان ها بیدار باشند. بازاری ها بیدار باشند. دانشگاهی ها بیدار باشند، تز اسلام منهای روحانیت یعنی لااسلام، درجه اولش این است، بعد هم کتاب های روحانیت را به دریا بریزند. بیدار باشید. من توجه شما را به این خطر، به این خطر عظیم عطف می کنم خطر بزرگ است با صورت های ( آزادی ما می خواهیم، دموکراتیک ما می خواهیم، استقلال می خواهیم ) اسلام چه، منهای اسلام، در تمام حرف هایشان اسلام در کار نیست. اگر اسلام نبود، شما حالا در زاغه‏ها بودید، شما در خارج کشور بودید. اگر در کشور بودید، در زاغه ها زندگی می کردید، در بیغوله ها زندگی می کردید، نمی توانستید ظاهرشوید.
اسلام است که شما را آزادی داد و آورد در میدان، بر ضد اسلام قیام نکنید.