تربیت
Tarbiat.Org

آزادی ، آری توطئه،هرگز پژوهشی در کلام و پیام نورانی امام خمینی‏
مرکز غدیر‏‏‏

آخوند با توطئه مخالف است نه با آزادی‏

این همه تبلیغاتی که می کنند اهل قلم - نمی دانم - اهل بیان تبلیغاتی که می کنند که ما از آن دیکتاتوری فارغ شدیم، دیکتاتوری عمامه و کفش آمده است، اینها ضد اسلام هستند، می دانند که آخوند دیکتاتور نیست.
آخوند می خواهد مردم آزاد باشند، آخوند می خواهد استقلال باشد
آخوند با توطئه مخالف است نه با آزادی.
این ها می خواهندکه روحانیت راکنار بگذارند - مملکت را یک مملکت - آن هائی که، آن هائی که حسن نیت دارند، حسن نیت به این معنا که نیتشان این است که رژیم سابق نه و خارجی ها هم نه، اما چه ؟ اما اسلام هم نه، این ها، آن هائی که به خیال خودشان حسن نیت دارند، نه رژیم سابق را می خواهند با او دشمن هستند و نه اجانب را می خواهند با آن ها هم دشمن هستند و نه اسلام و آخوند را، اسلام و هر چه وابسته به اسلام است. آخوند یعنی اسلام، روحانیین با اسلام در هم مدغمند. آن که به روحانیین به طور کلی، نه با یک آخوند ، نه با من، هر کس، با من هر چه هم بگویند مانعی ندارد آن که با عنوان روحانی و آخوند مخالف است او دشمن شماست، این آزادی را برای شما ممکن است تامین کند، استقلال را هم برای شما ممکن است تامین کند اما استقلال که در آن امام زمان نیست، آزادی که در آن قرآن نیست، آزادی که در آن پیغمبر اسلام نیست، ملت ما این را نمی خواهد. خونش را داد برای این، برای آزادی داد،برای خدا داد.
ملت ما تبع حضرت سید الشهدا شد، او خونش را برای چی داد؟ حکومت می خواست؟! استقلال می خواست؟! آزادی می خواست؟! خدا را می خواست، او، اسلام را می خواست، او می خواست که اسلام در خارج تحقق پیدا بکند.