تربیت
Tarbiat.Org

آزادی ، آری توطئه،هرگز پژوهشی در کلام و پیام نورانی امام خمینی‏
مرکز غدیر‏‏‏

در حقیقت دستاورد نهضت 15 خرداد 42، پیروزی 22 بهمن 57 بود

در حقیقت دستاورد نهضت 15 خرداد 42، پیروزی 22 بهمن 57 بود. اینک باز تفاله های رژیم جهانخوار سابق در صددند که با کمک و همکاری گروهک های واپس زده و قلمداران غرب و شرق زده تجدید حیات کنند و با قلم های به ظاهر خلقی و زبان های فریبنده، در خارج و داخل، جمهوری اسلامی را متزلزل کنند و در جهان، جمهوری ما را رژیمی ظالمانه و بدتر از رژیم پهلوی معرفی کنند و افکار عمومی را مشوش و به ابرقدرت ها مشروعیت دخالت در امور کشور بدهند.
اینان با نام آن که در ایران قانونی نیست و در ایران حکومت جنگل پابرجاست و به نام آن که تمام نهادهای جمهوری، برخلاف قوانین دنیا، به غارت اموال و اتلاف نفوس دست زده اند، می خواهند راه را برای اربابان خود یا ابر قدرت شرق و بلوک کمونیست یا ابر قدرت غرب و بلوک سرمایه - داری باز کنند و ایران عزیز را بااسم آزادی که مراد آنان بی - بند و باری است به لجن بکشند و ملّت مسلمان را از صحنه خارج کنند.
اینان، آزادی مسلح بودن در مقابل حکومت اسلامی و آزادی در ایجاد اغتشاش را می خواهند.
اینان آزادی ژ - 3 برای نابودی اسلام و جمهوری اسلامی را می خواهند و این آزادی همان است که پیامبران و اسلام و رهبران آن، در سرتاسر تاریخ با آن به جنگ برخاسته اند و خود را فدا کرده اند و ما نیز به حکم پیروی از آنان در صحنه هستیم و غربزدگان آزادی به شکل غرب که حتی آزادی جنسی به حد فجیع آن و آزادی مراکز فحشا را طالبند، اسلام و جمهوری اسلامی مخالف ایده های حیوانی آنان است.
اینان با پاسدار و با اصل پاسداری و با ارتش و با تمام قوای مسلح مخالفند وملّت عظیم ماباید بهوش باشد و کید آنان را به خودشان باز گرداند. اینان از بزرگداشت 15 خرداد وحشت دارند چون این روز بزرگ تاریخی سرآغاز شکوفائی اسلام و استقلال و آزادی ملت است. در سایه اسلام است که استقلال به معنای واقعی آن و آزادی به معنای منزه آن تحقق می یابد.(65)
بیانات امام خمینی در جمع اعضای خانواده‏های شهدای فاجعه 7 تیر و
اعضای دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی تاریخ 13/4/1360