تربیت
Tarbiat.Org

عوامل ورود به عالم بقیت اللهی
اصغر طاهرزاده

نور مهدی(ع)و تغییر نقشه‌ی سیاسی جهان

انقلاب اسلامی در ابتدای امر به گونه‌ای ظهور کرد که توانست به سرعت موانع تجلی ظهور کامل نور مهدی(عج) را یکی بعد از دیگری عقب براند و می‌رفت که پایه‌های ظلمات آخرالزمان را ویران نماید که ما سست شدیم و به جای عبور از تمدن غربی طالب آن شدیم و در نتیجه به همان اندازه با شرایطی روبه‌رو شدیم که امروزه جهانِ استکبار برای ما نقشه می‌کشد. در حالی‌که انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزیِ خود می‌رفت که با زیر سؤال‌بردن حیات ضد قدسی فرهنگ غربی، توان مقابله برای آن باقی نگذارد. در حدّی که در كنفرانس ونیز چند ماه قبل از شروع جنگِ صدام با ما، خانم تاچر نخست وزیر انگلستان و آقای ژیكاردستن رئیس جمهور فرانسه و كارتر رئیس جمهور آمریکا می‌خواستند كاری بكنند تا از زیر فشاری که انقلاب اسلامی با نور مهدی(عج) پیش آورده نجات پیدا كنند و کودتای نوژه و جنگ تحمیلی را برنامه‌ریزی کردند، ما آن زمان فعّال بودیم و آن‌ها منفعل ولی رگه‌های غرب‌زدگیِ بعضی از مسئولان تا حدّی معادله را به‌هم زد.
تجربه‌ی سال‌های اول انقلاب نشان داد كه با نور مهدی(عج) می‌توان نقشه‌ی سیاسی دنیا را عوض كرد و آن توانایی هنوز در ما هست. عمده آن است كه بدانیم باید دوباره زمینه‌سازی کنیم و تلاش نماییم با فرهنگ انتظار از نفوذ ظلمات آخرالزمان بکاهیم و امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم. مطمئن باشید همین جوانانی که ظاهرشان دشمن را خوشحال می‌کند با نور مهدی(ع)و با ورود به عالم بقیت اللّهی، سربازان اردوگاه مهدی(عج) خواهند شد، چیزی که در دوران دفاع مقدسِ هشت‌ساله تجربه کردیم.
عالَمِ انتظاری که امام خمینی(رض) گشودند سال‌های سال یارگیری خواهد کرد و گسترش می‌یابد و نشان می‌دهد تنها راه نجات همین عالَمِ انتظارِ حضرت مهدی(عج) است و وقتی همه‌ی چشم‌ها به این راه دوخته شد ظهور نهایی حتمی است، از فرهنگ انتظار غفلت کردیم که ظلمات آخرالزمان بر ما غلبه کرد و هر روز غلیظ‌تر شد و بر همین اساس بنده اصرار می‌کنم با آماده‌شدن برای تحقق انقلاب جهانی و تغییر نقشه‌ی سیاسی جهان از همه‌ی این مشکلات نجات می‌یابیم، ولی اگر معنای فرهنگ انتظار فراموش شود و در راستای تحقق حكومت جهانی تلاش نشود همچنان باید با این مشكلات دست و پنجه نرم كنیم.(43) در غلبه‌ی فرهنگ ظلمانی غرب، قرآن می‌خوانیم ولی برای حفظ نظام لیبرال دموکراسی، در حالی‌كه نور قرآن، نور نفی جهان سیاسیِ موجود است. این همان مردن به مرگ جاهلیت است که در اثر نشناختن امام زمان(عج) پیش می‌آید. از طریق انتظارِ امام زمان(عج) است كه می‌توان از عبادات خود بهره برد، چون چشم ها و دل‌ها به جایی فوق رسم زمانه می‌افتد. براین اساس است که تأکید می‌کنم و تذکر می‌دهم اگر با این جهان درگیر نشوید نه‌تنها فرزندانتان به فساد می‌گرایند بلکه به‌کلی جهت زندگیِ ایمانی را از دست می‌دهید. مگر همین فرزندان شما نبودند كه چون با نور امام زمان(ع)مأنوس بودند حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند و حالا با گرایش به فرهنگ لیبرال دموكراسی طمع دشمنان ما را برانگیخته‌اند؟ باز به سخن حضرت شعیب گوش فرا دهید که فرمود: «بَقیَّةَ الله خَیرٌ لَکُم»، نسبت به آنچه خودتان برای خود پیشه کرده‌اید، آنچه با رجوع به خدا برایتان می‌ماند بهتر است و حال حضرت مهدی(عج) می‌آیند تا بگویند: «انا بقیة الله» منم آن بقیت اللهی که رجوع به آن برای شما از همه چیز بهتر است و تمام مشکلات دنیایی و حجاب‌های ظلمانی را از جلو شما برطرف می‌کند تا بتوانید مسیر قرب الی الله را طی کنید.
یا صاحب الزمان! یک نور باقی به بقای حق در ما هست ولی آن نور از خیلی دورها سوسو می‌زند، داریم فراموشش می‌كنیم، صاحب آن نور شمائید، با نظر مبارک شما متذکر آن نور می‌شویم و می‌توانیم حقیقت خود را پیدا کنیم پس نظر خود را از ما دریغ مدارید.
«والسلام علیكم و رحمةالله و بركاته»