تربیت
Tarbiat.Org

ولایت فقیه پژوهشی در کلام و پیام نورانی امام خمینی‏
مرکز غدیر‏‏‏

از اسلام نترسید، از فقیه نترسید، از ولایت فقیه نترسید

شما از اسلام نترسید، از فقیه نترسید، از ولایت فقیه نترسید. شما هم مسیر همین ملت راطی کنید و با ملت باشید، حساب خودتان رااز ملت جدا نکنید، ننشینید پیش خودتان طرح بریزید و پیش خودتان برنامه درست کنید. شما باید دنبال ملت باشید، باید هوا دار ملت باشید.
شما این قدر اشکال به برنامه های اسلامی نکنید. شمایی که از اسلام هستید لکن از اسلام درست اطلاع ندارید، مسلم هستید لکن ازاحکام درست مطلع نیستید، شیعه هستید لکن از احکام ائمه علیهم السلام درست مطلع نیستید،این قدر کار شکنی نکنید. ملت رای داده است به جمهوری اسلامی، همه باید تبعیت کنید، اگر تبعیت نکنید محو خواهید شد. بر خلاف مسیر ملت، برخلاف مسیراسلام راهی را پیش نگیرید، گمان نکنید که آن طرحی را که اسلام داده است موجب نابودی اسلام می شود.این منطق، منطق آدم ناآگاه است.
نگوئید ما ولایت فقیه را قبول داریم، لکن با ولایت فقیه اسلام تباه می شود. این معنایش تکذیب ائمه است، تکذیب اسلام است و شما « مِنْ حَیْثُ لایَشْعُرْ » این حرف را می زنید، بیائید دنبال ملت که همه با هم به جمهوری اسلامی رای داده اند و در مقابل آن ها یک عدّه، یک عدّه بسیار معدود، یک از صد، یک و نیم از صد با این که همه قوای خودشان را جمع کردند رأی خلاف دادند.