تربیت
Tarbiat.Org

رَه توشه پژوهشی پیرامون خُبرگان در کلام و پیام نورانی رهبرمعظم انقلاب حضرت آیة الله خامنه ای اَدام اللّه ظلّه علی رؤوس المسلمین
مرکز غدیر‏‏‏

دشمنان از عزت جمهوری اسلامی ناراحتند

... مطلب دوم، مسأله‏ی انتخابات مجلس خبرگان است. هر کسی در این ایام، اظهارات مخالفان ما را در دنیا گوش کرده یا خوانده باشد، می‏فهمد که دشمنان نظام ما، چه‏طور از عزت امروز جمهوری اسلامی، از ته دل ناراحتند. پیروزی ملت ایران، به کام اینها تلخ آمد. خدای متعال، همه‏ی کارها را با حساب انجام می‏دهد. یک روز بنده‏ی صالح خدا، آن انسان بزرگ و مخلص که هیچ‏چیز را برای خودش نمی‏خواست و همه‏ی کارها را برای خدا می‏کرد و همه چیز را برای او می‏خواست، در قضیه‏ی قطعنامه گفت: کاسه‏ی زهر را نوشیدم. این تلخی را او تحمل کرد؛ ولی خدای متعال به آن بنده‏ی صالح عوض داد و هنوز دو سال‏واندی نگذشته کاسه‏ی شهد و شیرینی پیروزی را به ملتش چشاند و کامشان را شیرین کرد. آن فداکاری، این ثمره را داشت. «اللّهم ما بنا من نعمة فمنک لا اله الّا انت»(4). همه چیز متعلق به او و به اراده‏ی اوست.
آزادگان ما برگشتند، خانواده‏های ما خوشحال شدند، شرایط جمهوری اسلامی پذیرفته شد و دولت و دولتمردان جمهوری اسلامی، ثمره‏ی زحمات خودشان را مشاهده کردند. انصافاً آنچه که پیش آمد، برای ملت ایران و دوستانش و دوستداران انقلاب شیرین بود؛ اما برای دشمنان تلخ بود.