تربیت
Tarbiat.Org

عفت و اعمال منافی با عفت در روایات معصومین (علیه السلام)
نامشخص

12-6- ترویج بی‏حجابی نقطه شروع عملی فرمول سلطه‏

آنان در بسط این شیوه ضد انسانی، به راه‏ها و شیوه‏های مختلفی حتی به ظاهر انسانی‏ترین روش‏ها و انسانی‏ترین حرف‏ها مانند حقوق زن، دفاع از آزادی و... متمسک می‏شوند. اندیشه‏سازی می‏کنند و تفکران فمنیستی را دامن می‏زنند. زن را از هویت زنانگی خود منسلخ می‏کنند و شوق به مردزیستی و با مردان مردانه زیستن را ایجاد و تقویت می‏کنند. آنچه صهیونیست‏ها در امریکا و اروپا برای سلطه بر آنجا در دو قرن اخیر بر سر زن غربی آوردند و در بین زنان جوامع شرقی و به ویژه اسلامی در قرن اخیر دنبال می‏کنند نمود عینی این قسمت از فرمول سلطه است، نمود راهی که خود آنها در پرتوکل‏ها به آن اذعان کرده‏اند.
برخی از روش‏های آنان جهت گرفتن حجاب از زن در ملت‏های مورد هدف و ایجاد درخشش عمومی و مجانی زن موارد زیر است:
1- کوبیدن و زشت کرد حجاب زن به ویژه از طریق ترویج فمنیسم‏
2- دفاع از آزادی و حق زن با دفاع از بی‏حجابی‏
3- فریفتن زن و تحمیل معیارهای انحرافی به وی‏
4- دفاع غلط از حجاب‏
5- تبلیغ و فروش وسایل و ابزاری که به طور روانی منجر به برداشتن حجاب می‏شود.
6- استفاده از عقده‏های روحی و روانی زنان و مردان و استفاده از حس تقلید و مدگرایی زن.
بخشی از آنچه امروزه از دست و حلقوم بیگانگان، به گوش و دست کشورهای مورد هدف آنان می‏رسد نتایج اعمال همین شش روش و پدیده ساخته و پرداخته آنان می‏باشد که شرح و بسط آن از حوصله این کتاب خارج است. فقط کافی است به صدای بیگانگان با هوشیاری گوش فرا داد و در هزینه‏های هنگفتی که از طریق ماهواره و برخی پایگاههای اینترنتی می‏کنند تأمل کرد. در ارائه مدل‏های لباس و پوشش به طرق مختلف توسط عوامل استکبار مطالعه نمود و به مواد قاچاق با هوشیاری نگاه کرد. بر زنان و مردان هوشیار ده‏ها کتاب حرف جگرسوز مکشوف می‏شود.
این پرسش که چرا اکثر، بلکه تمام مراکز هرزه‏نگاری و هرزه‏پروری در مقیاس بین‏المللی در دست صهیونیستها و یا با هدایت آنها است؛ می‏تواند نقش ابزاری اعمال منافی با عفت را در سلطه‏گری استکبار مشخص نماید. اگر چه در گفتار بعدی از زبان خود آنها به این امر پرداخته می‏شود.