تربیت
Tarbiat.Org

آمریکا و اسراییل دو روی یک سکه
مرکز غدیر‏‏‏

2) نفوذ صهیونیست‏ها بر رسانه‏های جمعی آمریکا و شکل دهی افکار عمومی

افکار عمومی ایالات متحده دارای تأثیری قدرتمند، اما پنهان بر روی سیاست خارجی آمریکا است. در این راستا مهمترین ابزار تأثیرگذاری بر افکار عمومی، رسانه‏ها می‏باشند. رسانه‏های جمعی آمریکا از شبکه‏های تلویزیونی گرفته تا رسانه‏های مکتوب، به طور قابل ملاحظه‏ای تحت مدیریت یهودیان قرار دارد.
این رسانه‏ها طی سالیان متمادی، تصویری مثبت از اسراییل را برای افکار عمومی ساخته‏اند و لذا افکار عمومی در مقابل گرایش‏های سیاست خارجی به سوی اسراییل، واکنشی منفی را خود به نمایش نمی‏گذارد.
در ایالات متحده آمریکا به سال 1848 میلادی، پنج روزنامه به تأسیس خبرگزاری آسوشیتدپرس اقدام نمودند. این خبرگزاری در سال 1900 به شرکت عظیمی تبدیل شد که اکثر روزنامه‏ها و مجلات آمریکایی را که قسمت اعظم آنها واقعاً تحت سیطره صهیونیسم بودند، زیر پوشش قرار داد.
در سال 1907 میلادی، اسکریپس و هوارد خبرگزاری‏ای را تأسیس کردند که اسکریپس هوارد یونایتدپرس لقب گرفت.
در سال 1909 نیز ویلیام هرست (که با یک زن یهودی ازدواج کرد)، خبرگزاری‏ای را تأسیس نمود که به اینتر نشنال نیوز سرویس )I.N.S( مشهور شد.
روزنامه نیویورک تایمز یکی از مشهورترین روزنامه‏های آمریکاست که سابقه سیطره صهیونیسم به آن به سال 1896 می‏رسد.
روزنامه واشنگتن پست نیز از جهت خضوع در برابر سیطره صهیونیسم بعد از نیویورک تایمز در مرتبه دوم قرار دارد و روزنامه‏های دیلی نیوز، نیویورک پست، استارلیجر و سان تایم در مرتبه‏های بعدی این نفوذ قرار دارند.
مجلات تایم و نیوزویک نیز که از حیث تیراژ و تأثیر جزو مهمترین مجلات آمریکا و جهان هستند، شامل این نفوذ و سیطره می‏گردند.
اکثر شبکه‏های مهم تلویزیونی و ایستگاه‏های رادیویی مانند A.B.C ، C.B.S، N.B.C نه فقط در سطح مدیران عامل، بلکه در سطح پایین‏تر نیز کاملاً در اختیار و مدیریت صهیونیست‏ها می‏باشند.
شرکت‏های بزرگ نشر کتاب مانند پرنس‏هال، رندم هاوس و سایمس‏اند شوستر نیز تحت اداره و مدیریت صهیونیست‏ها می‏باشد.
هالیوود و تولیدکنندگان و کارگردانان فیلم‏ها: اگر به لیست اسامی مدیران، تولید کنندگان و کارگردانان هالیوود و وابسته به هالیوود (از استودیو پارامونت در شهر هالیوود گرفته تا استودیو یونیورسال و ام. جی. ام، والت دیزنی و استودیوسیتی و...) مراجعه نمایید، خواهید دید که اکثر آنان جهود می‏باشند.
سخن مارلون براندو (هنرپیشه دیرین هالیوود) در مورد هالیوود و جهودان که گفت: هالیوود مال جهودهاست و توسط جهودها نیز اداره می‏شود عین حقیقت است.
از اواسط دهه 80 میلادی، ژاپنی‏ها شروع به خرید تعدادی از این استودیوها نمودند با گذشت بیش از یک دهه، شما هنوز می‏بینید که صهیونیست‏ها، گردانندگان اصلی این اماکنند و ژاپنی‏ها در جواب علت این مسأله می‏گویند که جهودها چنان برنامه را پیاده نموده‏اند که بدون آنان کار پیش نرود ژاپنی‏ها همیشه محتاج آنان باشند. لذا ژاپنی‏ها مجبورند آنان را در صدر کار قرار دهند.
از طرف دیگر، تا آنجا که ممکن است، صهیونیست‏ها از هنرپیشگان جهود استفاده می‏کنند تا اولاً جهودان به عنوان هنرپیشه و غیره در قلب مردم جایی پیدا نموده و در مواقع ضروری بتوانند از وجود این افراد به عنوان یک اهرم استفاده کنند و ایده‏های صهیونیستی خود را بر مردم تحمیل نمایند، ثانیاً از این راه مبالغ هنگفتی به جیب صهیونیست‏ها سرازیر گردد.
صهیونیست‏ها برای مقابله با اسلام و جمهوری اسلامی ایران، فیلم متعددی را ساخته و از هنرپیشگان صهیونیست نظیر آرنولد شوارتزنگر (یک جهود اتریشی که از اتریش به اسراییل و از آنجا به آمریکا آمد) و یا هنرپیشگان وابسته به صهیونیست‏ها نظیر سیلوستر استالونه و یا سلی فیلدز استفاده نمودند.
در برخی از این فیلم‏ها، صهیونیست‏ها، مسلمین را یک تروریست معرفی نموده و بعد در صحنه‏هایی از فیلم، هنرپیشگان مشهور با این به اصطلاح تروریست‏ها مقابله کرده و آنان را نابود می‏سازند.